Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι η προώθηση αγαθών και υπηρεσιών μέσω διαδικτυακών υπηρεσιών. Ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης και τη θέση που καταλαμβάνουν, οι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν διαφορετικά κανάλια, από τη ΔΕΗ έως το blogging, όπου μοιράζονται χρήσιμο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, εμφανίζουν βίντεο με οδηγούς για να προωθήσουν φυσικά τα προϊόντα της μάρκας.

Τύποι και παραδείγματα διαδικτυακού μάρκετινγκ

  • Email Marketing
  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
  • SMM
  • Chatbot Marketing
  • Influencer marketing
  • Life hacks και συστάσεις για διαδικτυακό μάρκετινγκ
  • Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση σε εφημερίδες, τηλεόραση, ραδιόφωνο, πανό, διαφημιστικές πινακίδες, αφίσες, το διαδικτυακό μάρκετινγκ λειτουργεί διαδικτυακά.

Παρέχει αποτελεσματικά εργαλεία δημιουργίας δυνητικών πελατών και δημιουργίας επικοινωνίας για την αλληλεπίδραση με το κοινό, τη μέτρηση του επιπέδου αφοσίωσης και της αφοσίωσης στην επωνυμία. Τα δημοφιλή κανάλια μάρκετινγκ Διαδικτύου περιλαμβάνουν το email marketing, τη PPC, το SMM, τους άμεσους αγγελιοφόρους, τα chatbots, τις ειδοποιήσεις push web και τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Σήμερα, η απόκτηση δεξιοτήτων εργασίας στο μάρκετινγκ Διαδικτύου είναι απαραίτητη για κάθε επιχειρηματία. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε γιατί είναι τόσο σημαντικό να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

  • Οφέλη από το Internet Marketing
  • Παγκόσμια κάλυψη
  • Ακρίβεια
  • Κερδοφορία
  • Θετική εμπειρία χρήστη
  • Αυτοματοποίηση
  • Ας ρίξουμε μια ματιά στα πιο σημαντικά οφέλη του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Παγκόσμια κάλυψη. Σύμφωνα με τη Statista, 4,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, δηλαδή το 56% του παγκόσμιου πληθυσμού. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να βρείτε το κοινό-στόχο μέσω διαφορετικών καναλιών σε διαφορετικές χώρες και να προσαρμόσετε την εμβέλεια της διαφήμισης σύμφωνα με τους στόχους. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε διαφημίσεις στο Google ή στο Facebook με βάση την τοποθεσία των χρηστών, επιλέγοντας χώρα, πόλη, ακόμη και περιοχή.
Ακρίβεια. Εκτός από τη γεωγραφική στόχευση, μπορείτε να στοχεύσετε καμπάνιες με βάση το φύλο, την ηλικία, τις συνήθειες και τη συμπεριφορά των χρηστών. Οι ισχυρές τεχνολογίες διαδικτυακού μάρκετινγκ σάς βοηθούν να διαφημίζετε προϊόντα στους κατάλληλους ανθρώπους στο σωστό μέρος και τη σωστή στιγμή, όταν είναι πιο πιθανό να τα αγοράσουν.
Κερδοφορία. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι πολύ φθηνότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, επειδή δεν απαιτεί φυσικούς πόρους. Η υψηλή ακρίβεια το καθιστά οικονομικά αποδοτικό λόγω του τι πληρώνετε για να προσεγγίσετε τα ενδιαφερόμενα άτομα. Στην περίπτωση της παραδοσιακής διαφήμισης, μπορεί κανείς μόνο να μαντέψει πόσοι άνθρωποι θα τη βρουν σχετική. Και οι υποθέσεις και οι εικασίες απαιτούν πολύ χρόνο και χρήμα.
Θετική εμπειρία χρήστη. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ βοηθά στο να παρέχετε στο κοινό σας μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε email με βάση τα δεδομένα που μοιράζονται οι χρήστες μαζί σας. Η διαφήμιση στο Facebook, με τη σειρά της, βασίζεται στις προτιμήσεις των χρηστών και στις ομάδες και τις σελίδες που τους αρέσουν.
Αυτοματοποίηση. Διαδικασίες όπως η παραγωγή μολύβδου, η καλλιέργεια μολύβδου και η διατήρηση πελατών μπορούν να ρυθμιστούν μία φορά και στη συνέχεια θα λειτουργήσουν ανεξάρτητα. Για παράδειγμα, τα αυτοματοποιημένα νήματα email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεφορτωθούν οι ομάδες μάρκετινγκ και υποστήριξης. Ο αυτοματισμός σάς επιτρέπει να στέλνετε έγκαιρα τις απαραίτητες πληροφορίες στους πελάτες, κάτι που τους βοηθά να περάσουν από την πορεία του αγοραστή.
Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο παρέχει μια σειρά από ευκαιρίες λόγω του τεράστιου αριθμού καναλιών για αλληλεπίδραση με το κοινό. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα πιο σημαντικά από αυτά.